یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شهید سید حسن نصرالله

حوزه/ مرکز مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی با جنایت ترور فرماندهان بزرگ مقاومت نخواهد توانست از زوال و نابودی اش جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن کامل بیانیه مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) به مناسبت شهادت سید مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (ره) به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
《من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا》

از مؤمنان مردانی هستند که به آن‌چه با خدا بر سر آن پیمان بستند [از بذل جان و فداکاری] به راستی وفا کردند؛ پس برخی از آنان پیمان خویش به‌سر آوردند (چون حمزه و سایر شهدای احد) و برخی انتظار برند (که به‌شهادت رسند چون علی علیه السّلام) و هیچ‌گونه دگرگونی [در عهد و پیمان] پدید نیاوردند. (احزاب/ ۲۳)

خبر شهادت جانگذار، مظلومانه و شکوهمند فخر مقاومت و عصاره فضائل مجاهدان راه خدا، مجاهد خستگی ناپذیر و عبد صالح خدا حجه الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله به دست دژخیمان خونخوار و جنایت کار صهیونیستی، قلب همه عدالت خواهان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد.

شهادت این رهبر بزرگ و بی بدیل اگرچه برای او افتخاری والا و پاداش عمری مجاهدت و مبارزه علیه ظلم و جنایت و برای جبهه مقاومت، خسارتی سخت جبران است، اما راه، هدف و تفکر او همواره زنده و پاینده خواهد بود و به برکت زندگی و شهادت او هزاران مجاهد راستین رویش یافته و خواهد یافت.

این جنایت شنیع، کریه و ضدانسانی اگرچه با دست جانیان اسرائیلی انجام شد اما بی شک با رضایت و حمایت آمریکای جنایتکار و رضایت و همراهی دولت های غربی مستکبر و دولت های عربی خودفروخته و بزدل صورت گرفت.

رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی با جنایت ترور سید حسن نصرالله و فرماندهان بزرگ مقاومت نخواهد توانست از زوال و نابودی اش جلوگیری کند. شهادت سید حسن نصرالله نه تنها خللی در راه مبارزه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایجاد نخواهد کرد، بلکه بر انگیزه و اراده جبهه مقاومت خواهد افزود.

اکنون بر همه مؤمنان و آزادگان عالم واجب است که با همه امکانات و ظرفیت های ممکن به یاری جبهه مقاومت شتافته و برای نابودی غده سرطانی رژیم حرام زاده صهیونیستی از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

ملت بزرگ و رشید ایران همانگونه که تاکنون در کنار ملت های مظلوم فلسطین و لبنان بوده است، در این روزهای سخت و حساس همچنان حامی و پشتیبان آنان خواهد ماند.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این رهبر بزرگ و آزاده به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، خانواده عزیز و محترم ایشان، حزب الله لبنان و همه آزادگان عالم خصوصا جبهه مقاومت اسلامی در منطقه برای ایشان و همرزمان شهیدش علو درجات معنوی و حشر با اولیائشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha